Aigostar Panda 30HGZ - 14 in 1 - Multicooker/Slowcooker/Rijstkoker - 5.5 Liter

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Aigostar Panda 30HGZ - 14 in 1 - Multicooker/Slowcooker/Rijstkoker - 5.5 Liter op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

rony stokart-crombez 02-05-2024

Een echte aanwinst voor mijn keuken.

Is grosso modo identiek aan de Rommelsbacher "Mein Hans", die echter meer dan het dubbele kost (wel mèt receptenboekje en stoomrekje). Eerste ingebruikname vrij moeilijk door ontbreken van een duidelijke gebruiksaanwijzing. Echt jammer dat dit er voor een paar euro ekstra niet bij is. Nu is het wel een poosje zoeken om uit de programmering wijs te worden. Tijdverlies en ergernis die hadden kunnen vermeden worden. Tot nu (week na aankoop) drie gerechten geprobeerd: 1. Coq au vin, 2. Risotto alla Pescatore en 3. Ossobuco. Drie keer perfekt ! Vrij stil en praktisch toestel, mooie esthetiek. Zeer veilige stoomuitlaat ! Gemakkelijk verplaatsbaar en te reinigen. Kortom: zeer tevreden over dit toestel en de prijs. En meer dan ZEER ONTEVREDEN over bezorging door PostNL. Wraakroepend slecht ! Bol. moet niet verwonderd zijn dat klanten naar Amazon overlopen... door toedoen van hun bezorgdienst(?) PostNL.

Pluspunten

• prijs
  • esthetiek
  • gebruiksgemak
  • kook resultaat
  • volume

Minpunten

• miserabele gebruiksaanwijzing
  • geen stoomrekje
  • geen vingerbeschermers (siliconen)